با ابداعات جدید گذران روزهای سرد و سخت زمستان می تواند راحت تر شود. محققان یک روش تخلیه بخار جدید از پارچه های پوشش داده شده با نانو مواد ایجاد کرده اند که قابلیت دوختن و بافته شدن دارد و می تواند در دستکش و لباس های دیگر بکار برده شود.
محققان یک دستکش را نشان داده اند که با این روش می تواند انگشتان دست را تا 8 ساعت با پلیمر رسانای PEDOT   با یک باتری با وزن 1.8 gr گرم نگه دارد.

پژوهشگران می گویند ما برای نشان دادن انعطاف پذیری مواد آن را در دستکش پنبه ای بکار بردیم که هم گرم شدن انگشتان را نشان دهیم و هم ثابت کنیم که مشکلی در انعطاف پذیری دستکش به وجود نخواهد آمد.
جریان گرما توسط نانو مواد از طریق باتری به اندازه یک سکه کوچک نشات می گیرد و از طرفی ساختار لایه رسانا به گونه ای است که با پوست بدن تماس ندارد.
همچنین می افزاید چیزی که باعث شد ما این محصول را تولید کنیم ؛ انعطاف پذیری ، احساس خوب نرم بودن و در عین حال گرم شدن است در حالی که بدن شما عرق نمی کند.
پژوهشگران همچنین آزمایش زیست سازگاری را در یک آزمایشگاه مستقل با سلولهای بافت همبند موش که در معرض مواد با پوشش PEDOT   قرار گرفتند، انجام دادند . آنها نشان دادند که دستکش ها برای تماس با پوست انسان بدون ایجاد واکنش های نامطلوب به مواد شیمیایی می تواند مورد استفاده قرار گیرند. از لحاظ شیمیایی آنچه ما در احاطه کردن پارچه های رسانا استفاده میکنیم چیزی شبیه پلی استایرن است ، همانند موادی که در بسته بندی بادام زمینی مورد استفاده قرار میگیرد.این محصول پس از تکمیل در سال های آینده میتواند روانه بازار شود.